Unfair's Sportsbettingtråd

Started by caspergj   |  62029 Views
1 2 3 4 5 6 . . 48
   Vis
Kategori Donkr - Off Topic - Small Talk - Sports   |   Tags  tips, sportsbetting, unfair, ekspert-råd- og ekspert
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
Tråden for alle sportsbetting-fans!

Hvordan fungerer det?

Unfair tjekker sportsbettingmarkedet for profitable spil, efterfølgende laver han indlæg her i tråden, som Donkr brugere frit kan benytte sig af. Det kan sammenlignes med +EV games i poker.

Udnyt Unfair's utrolige viden inden for emnet og profiter på hans tips.

Hvor kan du sportsbette?

Det er vigtigt at bruge flere bookmakers, for altid at opnå markedets bedste odds. I det lange løb er dette en afgørende faktor for, hvor vidt det er muligt at skabe overskud eller ej. Donkr bringer her et par forslag til gode og valide bookmakers:

Youwin
Nordicbet
Bet3000
StanJames
Betsson
Betfair
Unibet
Bet24
Pinnacle
Interwetten
PAF

Ønske du at forbedre egne evner inden for sportsbetting?

Unfair er professionel sportsbetter og har en utrolig viden inden for emnet. Alt denne viden kan komme brugerne tilgode, da Unfair jævnligt skriver blogs om vigtige begreber for sportsbetting. Læs alle hans blogs her:

Unfair's sportsbetting blog
Like
Rettet 6 år siden
«when the money is gone, it's time to move on!»
Unfair's Sportsbettingtråd
[i]Tråden for alle sportsbetting-fans![/i]

[b]Hvordan fungerer det?[/b][i][/i]

Unfair tjekker sportsbettingmarkedet for profitable spil, efterfølgende laver han indlæg her i tråden, som Donkr brugere frit kan benytte sig af. Det kan sammenlignes med +EV games i poker. [i][/i]

Udnyt Unfair[apostrophe]s utrolige viden inden for emnet og profiter på hans tips.

[b]Hvor kan du sportsbette?[/b]

Det er vigtigt at bruge flere bookmakers, for altid at opnå markedets bedste odds. I det lange løb er dette en afgørende faktor for, hvor vidt det er muligt at skabe overskud eller ej. Donkr bringer her et par forslag til gode og valide bookmakers:

[url=http://www.youwin.com/en/promotions/sports/youwin-com-max-multiples-betting-up-to-15-percent-bonus]Youwin[/url]
[url=../Deals/nordicbet-108]Nordicbet[/url]
[b][url=http://partners.bet3000partners.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_370b_2]Bet3000[/url][/b]
[b][url=http://affiliates.stanjamesaffiliates.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_204032b_4]StanJames[/url][/b]
[b][url=../Deals/betsson-53]Betsson[/url][/b]
[b][url=../Deals/betfair-6]Betfair[/url][/b]
[b][url=../Deals/unibet-26]Unibet[/url][/b]
[url=http://media.bet24.com/redirect.aspx?pid=1964&bid=2205]Bet24[/url]
[url=http://affiliates.pinnaclesports.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_4482b_81]Pinnacle[/url]
[url=http://affiliatesys.interwetten.com/redirect.aspx?pid=6717&bid=5357]Interwetten[/url]
[url=https://www.paf.com/betting/?locale=fi_FI&affid=QKSsLKgVLFA9Yp8dzjYZqmNd7ZgqdRLk]PAF[/url]

[b]Ønske du at forbedre egne evner inden for sportsbetting?[/b]

Unfair er professionel sportsbetter og har en utrolig viden inden for emnet. Alt denne viden kan komme brugerne tilgode, da Unfair jævnligt skriver blogs om vigtige begreber for sportsbetting. Læs alle hans blogs her:

[url=../blog/-Unfair]Unfair[apostrophe]s sportsbetting blog[/url]
caspergj
Reg: 23/07/2010
-Unfair 7 år siden
Den gamle tråd var overbelastet samt uoverskuelig - så nu har vi sportsbettingfans en ny tråd at boltre os I
Like
Re. Unfair's Sportsbettingtråd (NY)
Den gamle tråd var overbelastet samt uoverskuelig - så nu har vi sportsbettingfans en ny tråd at boltre os I:-)
-Unfair
Reg: 08/09/2009
Kenny4583 7 år siden
Jeg kommer nok med et bud på en vinder til idag( TDF ). senere idag engang
Like
«Kenny Madsen»
Jeg kommer nok med et bud på en vinder til idag( TDF ). senere idag engang
Kenny4583
-Unfair 7 år siden
Jeg starter denne tråd med et tip fra en pro-connection ven til unit 4/6

Sverige (superettan)

Sundsvall - Degerfoss HOMEWIN odds 1.91 hos www.stanjames.com

Edit 1245: Højeste odds er nu 1,85 hos nordicbet
Like
Rettet 7 år siden
Jeg starter denne tråd med et tip fra en pro-connection ven til unit 4/6   Sverige (superettan)   Sundsvall - Degerfoss HOMEWIN odds 1.91 hos [url=http://www.stanjames.com]www.stanjames.com[/url] Edit 1245: Højeste odds er nu 1,85 hos nordicbet
-Unfair
Reg: 10/10/2008
SteffenS 7 år siden
Har i dag valgt ikke at spille på etapevinderen, ganske enkelt fordi at jeg synes det er meget svært at vurdere hårdheden af de afsluttende stigninger samt en rytter som Gilberts nuværende tilstand. Havde dette været 1. etape havde jeg ikke været i tvivl om Gilberts favoritværdighed, men han har set noget brugt ud på det sidste og har han ikke hvad der skal til i dag vil han nok ofre sig for Van den Broeck. Så han var til odds på Betfair, hvilket der var fin værdi i, men han er nu nede en del lavere. Derudover kan et udbrud kører den hjem med en rytter som Casar, Voeckler, Chavanel (Alt efter hvordan hans tilstand er mht hans styrt), Evans kan vinde i en mindre favoritgruppe der kommer til mål, det samme med Sanchez, Cunego og Vino. Ligesom Contador også vil have en rimelig chance, så alt i alt er der rigtig mange om buddet.

Har derfor spillet H2H

Fuglsang over Velits
Fuglsang over Martin
Taaramae over Poels
Grivko over Vandborg
Gilbert over Uran

Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Har i dag valgt ikke at spille på etapevinderen, ganske enkelt fordi at jeg synes det er meget svært at vurdere hårdheden af de afsluttende stigninger samt en rytter som Gilberts nuværende tilstand. Havde dette været 1. etape havde jeg ikke været i tvivl om Gilberts favoritværdighed, men han har set noget brugt ud på det sidste og har han ikke hvad der skal til i dag vil han nok ofre sig for Van den Broeck. Så han var til odds på Betfair, hvilket der var fin værdi i, men han er nu nede en del lavere. Derudover kan et udbrud kører den hjem med en rytter som Casar, Voeckler, Chavanel (Alt efter hvordan hans tilstand er mht hans styrt), Evans kan vinde i en mindre favoritgruppe der kommer til mål, det samme med Sanchez, Cunego og Vino. Ligesom Contador også vil have en rimelig chance, så alt i alt er der rigtig mange om buddet.   Har derfor spillet H2H   Fuglsang over Velits Fuglsang over Martin Taaramae over Poels Grivko over Vandborg Gilbert over Uran   :)
SteffenS
Kenny4583 7 år siden
jeg venter lige og ser om udbrudet med hentet. 

men efter hvad man høre så ligger den jo pænt meget til Contador, 

Steffen@. er den alt for hård til Edvald Boasson Hagen - Rojas Gil ?
Like
«Kenny Madsen»
jeg venter lige og ser om udbrudet med hentet.    men efter hvad man høre så ligger den jo pænt meget til Contador,      Steffen@. er den alt for hård til Edvald Boasson Hagen - Rojas Gil ?
Kenny4583
SteffenS 7 år siden
Endte med at tage Evans som vinder til odds 9...

Den burde bestemt være for stejl, men specielt for Rojas... Boasson Hagen kan måske sidde med, men vinder næppe!
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Endte med at tage Evans som vinder til odds 9...   Den burde bestemt være for stejl, men specielt for Rojas... Boasson Hagen kan måske sidde med, men vinder næppe!
SteffenS
-Unfair 7 år siden
Sundsvall vandt en sikker sejr over Degerfoss på 3-0

Håber I har vundet lidt skillinger i dag-
Like
Sundsvall vandt en sikker sejr over Degerfoss på 3-0:-)   Håber I har vundet lidt skillinger i dag-
-Unfair
SteffenS 7 år siden
Bet365 er godt nok ude med et frisk odds... Gesink på podiet til odds 26! Ja han havde en offday, men ligger altså stadig nr. 17 og er kun 1.28 efter Evans... Han har desuden vist at hans enkeltstart er markant forbedret i forhold til tidligere og han er en af de bedste på stejleste stigninger!
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Bet365 er godt nok ude med et frisk odds... Gesink på podiet til odds 26! Ja han havde en offday, men ligger altså stadig nr. 17 og er kun 1.28 efter Evans... Han har desuden vist at hans enkeltstart er markant forbedret i forhold til tidligere og han er en af de bedste på stejleste stigninger!
SteffenS
-Unfair 7 år siden
Brasilien skuffede stort mod Venezuela i deres første. Få chancer og de blev spildt. Paraguay var det bedste hold mod Equador, men igen chancerne blev spildt på det skammeligste. Paraguay har en yderst stærk defensiv med bla Da Silva og Peron, som blandt andet i WC holdt Spanien nede med en 1-0 nederlag. Kampen lugter af under 2.5 mål og giver den unit 4/6

Brasilien - Paraguay UNDER 2.5mål til odds 1.72 - 1.74 hos www.betfair.com
Like
Brasilien skuffede stort mod Venezuela i deres første. Få chancer og de blev spildt. Paraguay var det bedste hold mod Equador, men igen chancerne blev spildt på det skammeligste. Paraguay har en yderst stærk defensiv med bla Da Silva og Peron, som blandt andet i WC holdt Spanien nede med en 1-0 nederlag. Kampen lugter af under 2.5 mål og giver den unit 4/6   Brasilien - Paraguay UNDER 2.5mål til odds 1.72 - 1.74 hos [url=http://www.betfair.com]www.betfair.com[/url]
-Unfair
SteffenS 7 år siden
Det fandt de så også selv ud af!
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Det fandt de så også selv ud af! :(
SteffenS
Reg: 24/10/2008
Marcussen 7 år siden
jeg kan ikke se mere end 5 indlæg og der stå 10 hvad sker der???
Like
jeg kan ikke se mere end 5 indlæg og der stå 10 hvad sker der???
Marcussen
Marcussen 7 år siden
kan heller ikke se det jeg lige har skrevet så nok heller ikke det her
Like
kan heller ikke se det jeg lige har skrevet så nok heller ikke det her :-)
Marcussen
-Unfair 7 år siden
Der er en bug hos donkr - som IT-donkr arbejder hårdt på at løse - lad os håbe det sker snart
Like
Rettet 7 år siden
Der er en bug hos donkr - som IT-donkr arbejder hårdt på at løse - lad os håbe det sker snart
-Unfair
Marcussen 7 år siden
så kan jeg se det hele igen
Like
så kan jeg se det hele igen
Marcussen
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
Donkr beklager problemerne i forum. Vi forsøger at rette fejlen hurtigst muligt.

Mvh Team Donkr
Like
«when the money is gone, it's time to move on!»
Donkr beklager problemerne i forum. Vi forsøger at rette fejlen hurtigst muligt.   Mvh Team Donkr
caspergj
-Unfair 7 år siden
Med tanke på kampen mellem Brasilien og Uruguay - ser Venezuela resultat mod Brasilien ikke så prangede ud. Ecuadur´s 0-0 mod Uruguay ser i dette lys langt bedre ud - så jeg prøver 4/6 unit på dette spil:

Venezuela - Ecuador AWAYWIN odds 2.40 hos www.betfair.com
Like
Med tanke på kampen mellem Brasilien og Uruguay - ser Venezuela resultat mod Brasilien ikke så prangede ud. Ecuadur´s 0-0 mod Uruguay ser i dette lys langt bedre ud - så jeg prøver 4/6 unit på dette spil:   Venezuela - Ecuador AWAYWIN odds 2.40 hos [url=http://www.betfair.com]www.betfair.com[/url]
-Unfair
Reg: 14/04/2011
Nhaj 7 år siden
Spillede tidligere i dag på at Ecuador vinder med præcist 1 mål til 3,85! Onetime
Like
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re.
Spillede tidligere i dag på at Ecuador vinder med præcist 1 mål til 3,85! Onetime :)
Nhaj
SteffenS 7 år siden
Har spillet Rojas over Hushovd til 2.20  og Fuglsang over Roche til odds 2. Etapen kunne sagtens ende med at et udbrud holdte hjem og her vil Rojas have en større motivation i spurten, da han er med i kampen om den grønne trøje, derudover er han hurtigere end Hushovd. Fuglsang har været ekspert i at holde sig ekstremt langt fremme og blev bl.a. nr. 11 i på gårsdagens etape. Begge er spillet hos Bet365!
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Har spillet Rojas over Hushovd til 2.20  og Fuglsang over Roche til odds 2. Etapen kunne sagtens ende med at et udbrud holdte hjem og her vil Rojas have en større motivation i spurten, da han er med i kampen om den grønne trøje, derudover er han hurtigere end Hushovd. Fuglsang har været ekspert i at holde sig ekstremt langt fremme og blev bl.a. nr. 11 i på gårsdagens etape. Begge er spillet hos Bet365!
SteffenS
Kenny4583 7 år siden
lol sick spillede på et par udbyder til idag for sjov 20kr pr styk

har så ramt 4/6 i udbydet  Voeckler - L L Sanchez - Casar og Hoogerland
Like
«Kenny Madsen»
lol sick spillede på et par udbyder til idag for sjov 20kr pr styk :P   har så ramt 4/6 i udbydet :P  Voeckler - L L Sanchez - Casar og Hoogerland
Kenny4583
-Unfair 7 år siden
I den brasilianske liga har Palmeira vundet alle sine fire hjemmekampe med en målscore på 4-0. Modstanderen har ikke gjort det godt ude med 0-1-2 samt målscore på 2-4. Jeg giver kampen 5/6 units.

Palmeira - Santos HOMEWIN til odds 1.90 mange steder (ladbrokes, stanjames, bet3000, interwetten. blusq, willhill, unibet)

NB: Godt for os der har spillet Elfsborg tidligere på ugen - den er faldet kraftigt i odds (tak for at en profil gjorde opmærksom på kampen i den forrige tråd)
Like
1
Rettet 7 år siden
I den brasilianske liga har Palmeira vundet alle sine fire hjemmekampe med en målscore på 4-0. Modstanderen har ikke gjort det godt ude med 0-1-2 samt målscore på 2-4. Jeg giver kampen 5/6 units.   Palmeira - Santos HOMEWIN til odds 1.90 mange steder (ladbrokes, stanjames, bet3000, interwetten. blusq, willhill, unibet) NB: Godt for os der har spillet Elfsborg tidligere på ugen - den er faldet kraftigt i odds (tak for at en profil gjorde opmærksom på kampen i den forrige tråd)
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Elfsborg vandt sikkert 3-0 (tak til den profil der tidligere på ugen gjorde mig og forummet opmærksom på denne kamp.

Jeg tror og håber dette vender skuden - da jeg i de sidste dage kun har været i break-even
Like
Elfsborg vandt sikkert 3-0 (tak til den profil der tidligere på ugen gjorde mig og forummet opmærksom på denne kamp.   Jeg tror og håber dette vender skuden - da jeg i de sidste dage kun har været i break-even
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Palmerias vandt nemt 3-0 - min form er ved at indfinde sig igen
Like
Palmerias vandt nemt 3-0 - min form er ved at indfinde sig igen:-)
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Mercedes Cup i Tyskland (tennis):

Radek Stepanek spiller pt bedre end modstanderen Garcia-Lopez og har også vundet deres eneste opgør tidligere på samme underlag som i dag. Jeg giver den 3/6 units

Stepanek som vinder over Garcia-Lopez til odds ca. 1.63 hos www.betfair.com
Like
Rettet 7 år siden
Mercedes Cup i Tyskland (tennis):   Radek Stepanek spiller pt bedre end modstanderen Garcia-Lopez og har også vundet deres eneste opgør tidligere på samme underlag som i dag. Jeg giver den 3/6 units   Stepanek som vinder over Garcia-Lopez til odds ca. 1.63 hos [url=http://www.betfair.com]www.betfair.com[/url]
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Bundopgør i det islandske. Jeg har hørt kraftige rygter som jeg spiller på til 4/6units

Fram - Grindavik HOMEWIN odds 2.04 - 2.10 at interwetten bet3000 eller www.betfair.com Ladbrokes, betsson samt nordicbet har 2.00
Like
Rettet 7 år siden
Bundopgør i det islandske. Jeg har hørt kraftige rygter som jeg spiller på til 4/6units   Fram - Grindavik HOMEWIN odds 2.04 - 2.10 at interwetten bet3000 eller [url=http://www.betfair.com]www.betfair.com[/url] Ladbrokes, betsson samt nordicbet har 2.00
-Unfair
Reg: 14/04/2011
Nhaj 7 år siden
Ærgelig med tenniskampen, ser ud til, at han fik en omgang mindre prygl
Like
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re.
Ærgelig med tenniskampen, ser ud til, at han fik en omgang mindre prygl :)
Nhaj
1 2 3 4 5 6 . . 48
   Vis

3275.8974