Spillet til søndag må være en single

Started by Hope   |  2308 Views
1 2
   Vis
Kategori Donkr - Off Topic - Small Talk - Sports
Reg: 27/02/2009
Hope 8 år siden
Svarer ikke mere dig sch - du har mere end rigeligt fået svar nu. Luk venligst tråden donkr. Den hører ikke hjemme her.

Sagen hører hjemme hos politiet såfremt nogle føler sig bedraget. (Ser frem imod dette - men det sker aldrig - den såkaldte sag nærmer sig årsdagen og det eneste jeg får smidt i hovedet er ubegrundede samt urigtige beskyldninger). SÅ KONTAKT DA POLITIET OG ANMELD MIG!!!!!!!!!!!!

Mvh
Hope
Like
Rettet 8 år siden
«If you can´t spot the fool - its yourself»
Re:Spillet til søndag må være en single
Svarer ikke mere dig sch - du har mere end rigeligt fået svar nu. Luk venligst tråden donkr. Den hører ikke hjemme her. Sagen hører hjemme hos politiet såfremt nogle føler sig bedraget. (Ser frem imod dette - men det sker aldrig - den såkaldte sag nærmer sig årsdagen og det eneste jeg får smidt i hovedet er ubegrundede samt urigtige beskyldninger). SÅ KONTAKT DA POLITIET OG ANMELD MIG!!!!!!!!!!!! Mvh Hope
Hope
Reg: 25/10/2015
ostjyde41 2 år siden
Hej Alle.

Jeg kommer 6 år for sent, desværre, men ville egentlig gerne i kontakt med dem som Lasse Skyum havde røvrendt.

Jeg er lige selv blevet røvrendt af den store filantrop, som dagligt laver 2-40.000 kroner på sin viden.

Han køre dog i samme riller, som for 6 år siden, kan jeg se, han truer med bål og brand, dog vil jeg gerne se ham "kringle" sig ud af denne omgang svindel, da det hele er på skrift.
Like
Re. Spillet til søndag må være en single
Hej Alle. Jeg kommer 6 år for sent, desværre, men ville egentlig gerne i kontakt med dem som Lasse Skyum havde røvrendt. Jeg er lige selv blevet røvrendt af den store filantrop, som dagligt laver 2-40.000 kroner på sin viden. Han køre dog i samme riller, som for 6 år siden, kan jeg se, han truer med bål og brand, dog vil jeg gerne se ham "kringle" sig ud af denne omgang svindel, da det hele er på skrift.
ostjyde41
1 2
   Vis

471.7472