Så sker det! FCK vs Chelsea

Started by Haxyz   |  999 Views
   Vis
Kategori Donkr - Off Topic - Small Talk - Sports
Reg: 03/02/2009
Haxyz 7 år siden
Så er det i aften det sker det! FCK tager imod Chelsea på hjemmebane i hvad der nok er en af de største klubkampe i danmarks historie hvis ikke den største!

for at få lidt dejlig FC stemning smider jeg da lige et par links

FCK Sangen

En anden mindre god FC sang

jeg tror selv den bliver uafgjort da Chelsea har spillet skidt på det seneste, men på papiret er Chelsea jo favoritter

god kamp til alle der ser den og god skrub til dem der vælger at spille poker.
Like
Rettet 7 år siden
Så sker det! FCK vs Chelsea
Så er det i aften det sker det! FCK tager imod Chelsea på hjemmebane i hvad der nok er en af de største klubkampe i danmarks historie hvis ikke den største!

for at få lidt dejlig FC stemning smider jeg da lige et par links :P

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Cu_WXEzRzRw]FCK Sangen[/url]

[url=http://www.youtube.com/watch?v=lsACog5sK9w]En anden mindre god FC sang[/url]

jeg tror selv den bliver uafgjort da Chelsea har spillet skidt på det seneste, men på papiret er Chelsea jo favoritter :)

god kamp til alle der ser den :) og god skrub til dem der vælger at spille poker.
Haxyz
Reg: 23/07/2010
-Unfair 7 år siden
Det står på fodbold i aften

MEN - er der nogle, som skal grinde i aften/nat ønskes de selvklart lykke til!ACES

Forslag til et lille vædemål, såfremt det er tilladt. Det er vist lige over grænsen, men det er nu engang den største fodbolkamp i mange år. Tager man 1X vinder man $22 - tager man 2 vinder man $18. (eller ditto i DKK)
Like
Rettet 7 år siden
Re:Så sker det! FCK vs Chelsea
Det står på fodbold i aften!YEAH MEN - er der nogle, som skal grinde i aften/nat ønskes de selvklart lykke til!ACES Forslag til et lille vædemål, såfremt det er tilladt. Det er vist lige over grænsen, men det er nu engang den største fodbolkamp i mange år. Tager man 1X vinder man $22 - tager man 2 vinder man $18. (eller ditto i DKK)
-Unfair
Reg: 02/09/2010
VPIP107 7 år siden
Har netop placeret mit største sportsbet nogensinde.

$500 på X til 3,5 - aner ikke om der er value i det, men jeg er sikker her!
Like
«''i love women. I have all their albums'' Hank Moody»
Har netop placeret mit største sportsbet nogensinde. $500 på X til 3,5 - aner ikke om der er value i det, men jeg er sikker her!
VPIP107
Reg: 10/10/2008
SteffenS 7 år siden
His armband lied, he was no red

Torres!; Torres!

He´s just a rentboy like they said
......
Torres! Torres!

Into; our backs he plunged his knife,

I hope John Terry shags his wife

Fernando Torres, Chelsea´s number 9.
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
His armband lied, he was no red Torres!; Torres! He´s just a rentboy like they said ...... Torres! Torres! Into; our backs he plunged his knife, I hope John Terry shags his wife Fernando Torres, Chelsea´s number 9.
SteffenS
Reg: 02/09/2010
VPIP107 7 år siden
Nå, den kupon er vidst så godt som død allerede.
Like
«''i love women. I have all their albums'' Hank Moody»
Nå, den kupon er vidst så godt som død allerede.
VPIP107
Haxyz 7 år siden
Alt alt alt for mange små fejl

tror dog godt de kan komme op og få scoret et mål efter pausen. Ståle skal nok få sat gang i FCK!
Like
Re:Re:Så sker det! FCK vs Chelsea
Alt alt alt for mange små fejl !BUHU tror dog godt de kan komme op og få scoret et mål efter pausen. Ståle skal nok få sat gang i FCK!
Haxyz
Haxyz 7 år siden
Nå 0-2 til Chelsea, og det er jo fortjent nok når man ser på kampen.. FCK manglede desværre det sidste og havde for mange fejl, men jeg synes de kom bedre ind i kampen efter halvlegen
Like
Re:Re:Re:Så sker det! FCK vs Chelsea
Nå 0-2 til Chelsea, og det er jo fortjent nok når man ser på kampen.. FCK manglede desværre det sidste :( og havde for mange fejl, men jeg synes de kom bedre ind i kampen efter halvlegen :)
Haxyz
SteffenS 7 år siden
De havde næsten en chance i kampen lol...
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
De havde næsten en chance i kampen lol...
SteffenS
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
Bliver hurtigt en ualmindelig svær kamp, hvis man har tænkt sig at ligge så langt fra sine modstandere og give dem så meget plads igennem hele kampen. Så har man ikke en chance for at slå et hold som Chelsea. Om der bare var klasseforskel eller for meget respekt, skal jeg ikke kunne sige - men det er helt sikkert at FCK kom til at se rigtig skidt ud i dag!
Like
«when the money is gone, it's time to move on!»
Bliver hurtigt en ualmindelig svær kamp, hvis man har tænkt sig at ligge så langt fra sine modstandere og give dem så meget plads igennem hele kampen. Så har man ikke en chance for at slå et hold som Chelsea. Om der bare var klasseforskel eller for meget respekt, skal jeg ikke kunne sige - men det er helt sikkert at FCK kom til at se rigtig skidt ud i dag!
caspergj
SteffenS 7 år siden
Tja Chelsea spillede en dårlig kamp, men Fck var virkelig ringe... De havde ikke slået et eneste PL hold eller Championship hold med den indsats...
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Tja Chelsea spillede en dårlig kamp, men Fck var virkelig ringe... De havde ikke slået et eneste PL hold eller Championship hold med den indsats...
SteffenS
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
SteffenS:

Jeg er bestemt ikke uenig. Men selvom Chelsea spiller en ringe kamp, så var de aldrig nogensinde rigtig presset af FCK. De sad for langt fra deres markeringer igennem hele kampen og så er det bare umuligt at slå Chelsea.

Når man møder dårligere hold, der spiller i lavere tempo, så kommer man hurtigt til at se mere sløsede ud - som Chelsea kom til imo.
Like
«when the money is gone, it's time to move on!»
SteffenS: Jeg er bestemt ikke uenig. Men selvom Chelsea spiller en ringe kamp, så var de aldrig nogensinde rigtig presset af FCK. De sad for langt fra deres markeringer igennem hele kampen og så er det bare umuligt at slå Chelsea. Når man møder dårligere hold, der spiller i lavere tempo, så kommer man hurtigt til at se mere sløsede ud - som Chelsea kom til imo.
caspergj
   Vis

1160.7679