Golf med Donkr (:

Started by Westergaard   |  2156 Views
1 2 3
   Vis
Kategori Donkr - Off Topic - Small Talk - Sports
Reg: 01/09/2008
Westergaard 8 år siden
Der er rigtig mange som har vist interesse omkring golf, efter min seneste blog, så ville hører om vi ikke skulle lave en fælles tur lørdag d. 15. eller lørdag d. 22. Maj alt efter hvornår i har tid... Det bliver nok i Ishøj Golfcenter og kommer til at koste 150kr + 100kr hvis man skal leje golfudstyr... Der er ingen krav til om man har spillet før, så alle er velkommen.... I kan læse mere her: [url=http://www.redtube.com/]http://www.ishojgolf.dk/[/url] I må selv sørge for transport, men hvis vi bliver nogen stykker, kan der jo aftales at kører sammen med andre... Hvis i er friske, så må i meget gerne skrive her i tråden hvilken dag som passer jer bedst (:
Like
Rettet 8 år siden
«One day I will fly»
Golf med Donkr (:
Der er rigtig mange som har vist interesse omkring golf, efter min seneste blog, så ville hører om vi ikke skulle lave en fælles tur lørdag d. 15. eller lørdag d. 22. Maj alt efter hvornår i har tid...

Det bliver nok i Ishøj Golfcenter og kommer til at koste 150kr + 100kr hvis man skal leje golfudstyr... Der er ingen krav til om man har spillet før, så alle er velkommen....
I kan læse mere her: [url=http://www.redtube.com/]http://www.ishojgolf.dk/[/url]

I må selv sørge for transport, men hvis vi bliver nogen stykker, kan der jo aftales at kører sammen med andre...

Hvis i er friske, så må i meget gerne skrive her i tråden hvilken dag som passer jer bedst (:
Westergaard
Reg: 03/01/2009
Le-Roy 8 år siden
Fedt initiativ Jeg er frisk den 22 om formiddagen. Hvor mange huller skal der spilles?
Like
«Mest brugte udtryk når jeg spiller poker: Hvor er det sick!»
Re:Golf med Donkr (:
Fedt initiativ :) Jeg er frisk den 22 om formiddagen. Hvor mange huller skal der spilles?
Le-Roy
Reg: 24/09/2008
MichaelS 8 år siden
Læste også lige din blog, regner også selv med at skulle starte på finansøkonom til sommer, men blev sgu lige bange da du skrev du lå lige på grænsen til at komme ind :) Hvordan er den bane i Ishøj, er det kun par 3 huller eller er der også lidt længere huller så man ikke hele tiden skal bruge sit sandjern :) Men lyder meget sjovt, må se om jeg kan få fragtet mit sæt til KBH fra det mørke jylland :)
Like
Læste også lige din blog, regner også selv med at skulle starte på finansøkonom til sommer, men blev sgu lige bange da du skrev du lå lige på grænsen til at komme ind :) Hvordan er den bane i Ishøj, er det kun par 3 huller eller er der også lidt længere huller så man ikke hele tiden skal bruge sit sandjern :) Men lyder meget sjovt, må se om jeg kan få fragtet mit sæt til KBH fra det mørke jylland :)
MichaelS
Reg: 31/01/2009
yosti 8 år siden
!LOL!LOL!LOL westergaard nice at dit link fører en til redtube ... men jeg er da frisk på at gå et par huller kan begge dage i ( har dog aldrig spillet golf før)
Like
«Vangede rules!!»
!LOL!LOL!LOL westergaard nice at dit link fører en til redtube ... men jeg er da frisk på at gå et par huller kan begge dage i ( har dog aldrig spillet golf før)
yosti
Reg: 05/09/2008
Kaufmann5 8 år siden
Ishøj er nok en af dk's længset pay'n play baner. De har flere par 4 huller og den længste er vist nok 360m eller sådan noget - hvis du rammer greenen på dem, så hører du ikke hjemme blandt pay'n play donks :) Jeg er som altid gaaaame på lidt galf! !YEAH Og mon ikke hajen trænger til revanche...
Like
«the non folding brigade are out in force !»
Ishøj er nok en af dk's længset pay'n play baner. De har flere par 4 huller og den længste er vist nok 360m eller sådan noget - hvis du rammer greenen på dem, så hører du ikke hjemme blandt pay'n play donks :) Jeg er som altid gaaaame på lidt galf! !YEAH Og mon ikke hajen trænger til revanche...
Kaufmann5
Reg: 25/11/2008
Tuborg86 8 år siden
Jeg er på!!LOL Helst den 15. men kan dog snige mig med den 22. hvis vi snakker om starttid ved 10-tiden. OBS! En chauffør søges fra Frb !YAWN Jeg forstår nu godt nok prisen som værende 200 kr i weekenden, men 150 hvis man er gæst til medlem. Så er spørgsmålet jo, hvor mange gæster kan et medlem have med? Samt, er nogen medlem? Det er vel Intermediate 9 hullers banen?
Like
Jeg er på!!LOL Helst den 15. men kan dog snige mig med den 22. hvis vi snakker om starttid ved 10-tiden. OBS! En chauffør søges fra Frb !YAWN Jeg forstår nu godt nok prisen som værende 200 kr i weekenden, men 150 hvis man er gæst til medlem. Så er spørgsmålet jo, hvor mange gæster kan et medlem have med? Samt, er nogen medlem? Det er vel Intermediate 9 hullers banen?
Tuborg86
Holle 8 år siden
Den er jeg sgu klar på, men kan desværre kun d. 15 maj. Godt nok 4-5 år siden jeg har golfet sidst, så mon ikke det er på tide med en hyggerunde igen :) Jeg kan have 1-2 stykker med fra Kbh afhængig af udstyr, så smid en besked hvis nogen skal køre med. Hvis der er nogle der ikke har prøvet det før, eller bare godt kunne bruge lidt hjælp, så er jeg frisk på at mødes lidt tidligere derude til lidt coaching:P
Like
Rettet 8 år siden
Den er jeg sgu klar på, men kan desværre kun d. 15 maj. Godt nok 4-5 år siden jeg har golfet sidst, så mon ikke det er på tide med en hyggerunde igen :) Jeg kan have 1-2 stykker med fra Kbh afhængig af udstyr, så smid en besked hvis nogen skal køre med. Hvis der er nogle der ikke har prøvet det før, eller bare godt kunne bruge lidt hjælp, så er jeg frisk på at mødes lidt tidligere derude til lidt coaching:P
Holle
Reg: 03/09/2008
eyrun25 8 år siden
Vil gerne prøve golf og helst også den 15 !YEAH Holle jeg vil gerne med fra kbh og ha lidt coaching, så jeg ikke smadre halvdelen af banen.
Like
Vil gerne prøve golf og helst også den 15 !YEAH Holle jeg vil gerne med fra kbh og ha lidt coaching, så jeg ikke smadre halvdelen af banen.
eyrun25
Holle 8 år siden
deal uffe !YEAH
Like
deal uffe !YEAH
Holle
yosti 8 år siden
Holle den er jeg også med på hvis der er plads i bilen !YEAH
Like
«Vangede rules!!»
Holle den er jeg også med på hvis der er plads i bilen !YEAH
yosti
Holle 8 år siden
@ yosti Der er sgu kommet venteliste på lift, du er nr. 2 på listen !LOL Vender tilbage hvis folk melder fra... @eyrun Skal du ha golfsæt med i bilen ?
Like
@ yosti Der er sgu kommet venteliste på lift, du er nr. 2 på listen !LOL Vender tilbage hvis folk melder fra... @eyrun Skal du ha golfsæt med i bilen ?
Holle
yosti 8 år siden
cool holle !YEAH
Like
«Vangede rules!!»
cool holle !YEAH
yosti
Reg: 03/09/2008
eyrun25 8 år siden
@Holle ingen golfsæt er helt grøn !LOL
Like
@Holle ingen golfsæt er helt grøn !LOL
eyrun25
Holle 8 år siden
@ westergaard Tror faktisk vi kan få lidt rabat hvis vi kommer en rimelig gruppe, det er pressede tider for golfklubberne...
Like
@ westergaard Tror faktisk vi kan få lidt rabat hvis vi kommer en rimelig gruppe, det er pressede tider for golfklubberne...
Holle
Westergaard 8 år siden
Hov wrong link [url=http://www.ishojgolf.dk/]http://www.ishojgolf.dk/[/url] Simon har ret, koster 200kr i weekenden my bad
Like
«One day I will fly»
Hov wrong link [url=http://www.ishojgolf.dk/]http://www.ishojgolf.dk/[/url] Simon har ret, koster 200kr i weekenden my bad
Westergaard
Westergaard 8 år siden
Holle Skrev:[QUOTE]@ westergaard Tror faktisk vi kan få lidt rabat hvis vi kommer en rimelig gruppe, det er pressede tider for golfklubberne...[/QUOTE] Jeg ringer lige og hører dem når jeg har datoen klar, men kunne godt ligne at det blev d. 15. @Le-Roy Har du mulighed for at være med d. 15.?
Like
«One day I will fly»
Re:Untitled
Holle Skrev:[QUOTE]@ westergaard Tror faktisk vi kan få lidt rabat hvis vi kommer en rimelig gruppe, det er pressede tider for golfklubberne...[/QUOTE] Jeg ringer lige og hører dem når jeg har datoen klar, men kunne godt ligne at det blev d. 15. @Le-Roy Har du mulighed for at være med d. 15.?
Westergaard
Reg: 03/01/2009
Le-Roy 8 år siden
@ Westergaard - så skal det være formiddag. Altså hvis vi starter kl 10-11 ish er det np.
Like
«Mest brugte udtryk når jeg spiller poker: Hvor er det sick!»
@ Westergaard - så skal det være formiddag. Altså hvis vi starter kl 10-11 ish er det np.
Le-Roy
Reg: 10/10/2008
SteffenS 8 år siden
Skal lige se om jeg kan få byttet min morgenvagt væk den 15. ellers er den 22. fint :)
Like
«Er du i tvivl? Så mos!»
Skal lige se om jeg kan få byttet min morgenvagt væk den 15. ellers er den 22. fint :)
SteffenS
Reg: 01/11/2008
Burnz 8 år siden
Yeah det virker som en fed idé sign me up er btw mega golf mongol
Like
«You create your own legacy! »
Yeah det virker som en fed idé sign me up er btw mega golf mongol
Burnz
Reg: 06/02/2009
polo123 8 år siden
Super idè, jeg har spillet en del, og er frisk på at give et par fif med på vejen, hvis der er brug for det, men kan desværre kun den 22.
Like
Super idè, jeg har spillet en del, og er frisk på at give et par fif med på vejen, hvis der er brug for det, men kan desværre kun den 22.
polo123
Kaufmann5 8 år siden
Vi laver sgu da bare 2 dage !WOHO
Like
«the non folding brigade are out in force !»
Vi laver sgu da bare 2 dage !WOHO
Kaufmann5
Westergaard 8 år siden
Cool nok, lad os lave 2 dage (: og så bare håbe på at vejret bliver godt
Like
«One day I will fly»
Cool nok, lad os lave 2 dage (: og så bare håbe på at vejret bliver godt
Westergaard
Reg: 14/02/2009
major7 8 år siden
fed ide westergaard. Jeg vil så høre om der er nogen der er friske på en tur i det midtjydske ,Ikast har en fed pay and play bane ville da være sjovt hvis det ikke kun var kjøvenhavnerne der skulle more sig.
Like
fed ide westergaard. Jeg vil så høre om der er nogen der er friske på en tur i det midtjydske ,Ikast har en fed pay and play bane ville da være sjovt hvis det ikke kun var kjøvenhavnerne der skulle more sig.
major7
Reg: 08/10/2008
Kidoo 8 år siden
Jeg er også klar på lidt golf. vil også gerne på venteliste til en bil der kører derud-- skal måske lige spille mig varm de første 8 huller !YEAH!YEAH
Like
Jeg er også klar på lidt golf. vil også gerne på venteliste til en bil der kører derud-- skal måske lige spille mig varm de første 8 huller !YEAH!YEAH
Kidoo
Reg: 24/10/2008
TheSaw 8 år siden
Hvorfor skal i gøre det lige den dag jeg tager til Malta? !BUHU Jeg vil også spille fucking golf, har dog aldrig prøvet det, men jeg kan spille Hacky-Sack :P
Like
«Make Your Choice, Live or Die!»
Hvorfor skal i gøre det lige den dag jeg tager til Malta? !BUHU Jeg vil også spille fucking golf, har dog aldrig prøvet det, men jeg kan spille Hacky-Sack :P
TheSaw
Reg: 30/11/2009
Terkel 8 år siden
Jeg er også frisk. D. 15.. Kræver dog lige jeg kan finde en måde at komme derud på... Nogen der kører forbi Frb?
Like
Jeg er også frisk. D. 15.. Kræver dog lige jeg kan finde en måde at komme derud på... Nogen der kører forbi Frb?
Terkel
1 2 3
   Vis

3755.1093