Chelsea v ManU samt andet sportsbetting

Started by -Unfair   |  6612 Views
1 2 3 4 5
   Vis
Kategori Donkr - Off Topic - Small Talk - Sports
Reg: 23/07/2010
-Unfair 7 år siden
I aften er det store brag i ChampLeague mellem de 2 store engelske klubber,

Hvem vinder aftenens kamp (eller bliver det uafgjort)?

Selv holder jeg på Chelsea og er parat til lidt sidelir, som dog skal følge donkr´s regler.

NB: Holmeren ved jeg hvem holder med men, hvad med jer andre?

//-Unfair
Like
Rettet 7 år siden
Chelsea v ManU samt andet sportsbetting
I aften er det store brag i ChampLeague mellem de 2 store engelske klubber,

Hvem vinder aftenens kamp (eller bliver det uafgjort)?

Selv holder jeg på Chelsea og er parat til lidt sidelir, som dog skal følge donkr´s regler.

NB: Holmeren ved jeg hvem holder med:-) men, hvad med jer andre?

//-Unfair
-Unfair
Reg: 10/02/2009
messi73 7 år siden
Hader begge klubber som pesten, så er fuldstændig ligeglad med hvem der vinder..

Skal jeg komme med et bud må det blive Man U over to kampe. Iaften kunne den sagtens blive 1-1.
Like
1
«Mes Que Un Club»
Re. Chelsea v ManU
Hader begge klubber som pesten, så er fuldstændig ligeglad med hvem der vinder..   Skal jeg komme med et bud må det blive Man U over to kampe. Iaften kunne den sagtens blive 1-1.
messi73
-Unfair 7 år siden
@MESSI

Sikker på du glædede dig over Real Madrid´s "forestilling" i går
Like
Re. Chelsea v ManU
@MESSI   Sikker på du glædede dig over Real Madrid´s "forestilling" i går:-)
-Unfair
Reg: 01/09/2008
DoubleAces 7 år siden
Man U all the way men men glæder mig til at se Barca få tæv af shaktar, men igen ku også være nice at se Real lammetæve Barca i semi

Like
1
Re. Chelsea v ManU
Man U all the way men men glæder mig til at se Barca få tæv af shaktar, men igen ku også være nice at se Real lammetæve Barca i semi     [img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/aimsnnbs-27875_l-Real-editor.jpg[/img]
DoubleAces
Reg: 03/04/2009
NiMROD 7 år siden
Ofc en hver Barca fan må da være glad for engangsskyld på Reals vegne - En nem semifinale er altid godt El Clásico!
Like
1
«I have a dream....»
Re. Chelsea v ManU
Ofc en hver Barca fan må da være glad for engangsskyld på Reals vegne - En nem semifinale er altid godt :) El Clásico!
NiMROD
-Unfair 7 år siden
For god orden skal nævnes at jeg også håber MANU går videre; men jeg tror bare de for det svært i aftenens opgør på Stamford Bridge.

Dette er årsagen til jeg gerne ville have lidt sidelir.

Det er en win/win situation for mig.

EX: Vædder $20 på at Chelsea vinder aftenens opgør.

Vinder jeg er det monetos.
Vinder MANU kan jeg glæde mig på deres vegne

//-Unfair
Like
Re. Chelsea v ManU
For god orden skal nævnes at jeg også håber MANU går videre; men jeg tror bare de for det svært i aftenens opgør på Stamford Bridge.   Dette er årsagen til jeg gerne ville have lidt sidelir.   Det er en win/win situation for mig.   EX: Vædder $20 på at Chelsea vinder aftenens opgør.   Vinder jeg er det monetos. Vinder MANU kan jeg glæde mig på deres vegne   //-Unfair
-Unfair
Reg: 27/08/2008
Holmeren 7 år siden
Jeg gætter på 0-1 med Wayne Wonderboy som MOM og matchvinder!

We'll never die ;)
Like
«When we are good they never remember when we are bad they never forget»
Re. Chelsea v ManU
Jeg gætter på 0-1 med Wayne Wonderboy som MOM og matchvinder! We'll never die ;)
Holmeren
messi73 7 år siden
-Unfair:
@MESSI   Sikker på du glædede dig over Real Madrid´s "forestilling" i går

Ikke synderligt, men ser da frem mod en række intense opgør mod Madrid
Like
«Mes Que Un Club»
Re. Re. Chelsea v ManU
-Unfair: [quote]@MESSI   Sikker på du glædede dig over Real Madrid´s "forestilling" i går:-)[/quote]   Ikke synderligt, men ser da frem mod en række intense opgør mod Madrid :)
messi73
-Unfair 7 år siden
Var der straffe i slutminutterne?
Like
Re. Chelsea v ManU
-Unfair
messi73 7 år siden
-Unfair:

Jo, mon ikke

Men som en af mine venner skrev på Facebook: Chelsea er et købehold, men dommeren var det Man U der havde betalt..
Like
«Mes Que Un Club»
Re. Re. Chelsea v ManU
-Unfair: [quote]Var der straffe i slutminutterne?[/quote]   Jo, mon ikke :D   Men som en af mine venner skrev på Facebook: Chelsea er et købehold, men dommeren var det Man U der havde betalt..
messi73
-Unfair 7 år siden
Misforstå mig ej - Er ikke fan af Chelsea og havde ingen penge i klemme.

Kan bare godt lide at det går FAIR til.

NB: Er faktisk skabs-Barcelona-tilhænger samt Leeds United + AB, som tabte 2-3 efter at have fået 2 mand udvist.-(
Like
Rettet 7 år siden
Re. Chelsea v ManU
Misforstå mig ej - Er ikke fan af Chelsea og havde ingen penge i klemme.   Kan bare godt lide at det går FAIR til.   NB: Er faktisk skabs-Barcelona-tilhænger samt Leeds United + AB, som tabte 2-3 efter at have fået 2 mand udvist.-(
-Unfair
RasmusWP 7 år siden
Siger din glaskugle andet? ;)
Like
«I raise!»
Re.
Siger din glaskugle andet? ;)
RasmusWP
-Unfair 7 år siden
Megalol

Min 8-armede blæksprutte siger at Porto vinder en storsejr over Sp.Moska
Like
Re. Chelsea v ManU
Megalol   Min 8-armede blæksprutte siger at Porto vinder en storsejr over Sp.Moska
-Unfair
RasmusWP 7 år siden
Haha unfair.. Mit indlæg var faktisk til Holmeren

Han skrev "Jeg gætter på 0-1 med Wayne Wonderboy som MOM og matchvinder!"

Like
«I raise!»
Re. Chelsea v ManU
Haha unfair.. Mit indlæg var faktisk til Holmeren :D   Han skrev "Jeg gætter på 0-1 med Wayne Wonderboy som MOM og matchvinder!"   :D
RasmusWP
-Unfair 7 år siden
Holmeren snød som sædvanligt

Hans indlæg kom efter kampen var færdig
Like
Rettet 7 år siden
Re. Chelsea v ManU
Holmeren snød som sædvanligt:-)   Hans indlæg kom efter kampen var færdig:-(
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Porto vandt 5-1 så min synske 8-armede blæksprutte fik ret

Genset slagtningen af Chelsea-spiller fra alle vinkler er utal af gange. DER VAR STRAFFE!!!!!!
Like
Re. Chelsea v ManU
Porto vandt 5-1 så min synske 8-armede blæksprutte fik ret:-)   Genset slagtningen af Chelsea-spiller fra alle vinkler er utal af gange. DER VAR STRAFFE!!!!!!
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Min synske ven har fortalt mig at Aston Villa vinder over Newcastle til odds 1.83 (Ladbrokes). Tror dog den har "snydt" og set at flere Newcaste-spillere ikke af foskellige årsager er med i denne kamp samt A.V får Clark med igen efter skadespause. 2/6 units

Hercules hjemmesejr over Espanyol. Hercules fik en forrygende start med uskiftet træner. De vandt 3-1 på udebane over Real Sociedad, samtidig kom der 2 nye skadede spillere ind i Espanyol meget skadesplagede trup. Odds 2.15 hos Expekt 1/6 units

Håber andre vil joine denne tråd?
Like
Rettet 7 år siden
Re. Chelsea v ManU
Min synske ven har fortalt mig at Aston Villa vinder over Newcastle til odds 1.83 (Ladbrokes). Tror dog den har "snydt" og set at flere Newcaste-spillere ikke af foskellige årsager er med i denne kamp samt A.V får Clark med igen efter skadespause. 2/6 units   Hercules hjemmesejr over Espanyol. Hercules fik en forrygende start med uskiftet træner. De vandt 3-1 på udebane over Real Sociedad, samtidig kom der 2 nye skadede spillere ind i Espanyol meget skadesplagede trup. Odds 2.15 hos Expekt 1/6 units   Håber andre vil joine denne tråd?
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Aston Villa vandt mens Hercules desværre kun fik uafgjort.

Har i mod på en ankelt kamp i dag vil jeg anbefale bundopgøret mellem Zaragosa og Getafe.

Getafe har ikke vundet i de sidste MANGE kampe og er bedst på hjemmebane.

Zaragoza spiller lidt op og ned; MEN skal bruge alle 3 point i nedryknings-striden og stiller med fuldt hold i modsætning til Getafe.

Derfor anbefales Homewin til odds 2.15, som kan fåes flere steder UNIT: 2/6
Like
Re. Chelsea v ManU samt andet sportsbetting
Aston Villa vandt mens Hercules desværre kun fik uafgjort.   Har i mod på en ankelt kamp i dag vil jeg anbefale bundopgøret mellem Zaragosa og Getafe.   Getafe har ikke vundet i de sidste MANGE kampe og er bedst på hjemmebane.   Zaragoza spiller lidt op og ned; MEN skal bruge alle 3 point i nedryknings-striden og stiller med fuldt hold i modsætning til Getafe.   Derfor anbefales Homewin til odds 2.15, som kan fåes flere steder UNIT: 2/6
-Unfair
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
Forsøger med på Zaragoza - Getafe bettet. Fik den til 2.1 hos Betfair. Go Zaragoza!!
Like
«when the money is gone, it's time to move on!»
Forsøger med på Zaragoza - Getafe bettet. Fik den til 2.1 hos Betfair. Go Zaragoza!!
caspergj
Reg: 29/09/2008
dandietz 7 år siden
Jeg vil foreslå en braga hjemmesejre idag, imod guimaraes. fik den til 1,8. men kan se den faldet en smule..
Like
Jeg vil foreslå en braga hjemmesejre idag, imod guimaraes. fik den til 1,8. men kan se den faldet en smule..
dandietz
-Unfair 7 år siden
Tillykke til Casper og alle andre der spillede Zaragoza.

I aften har jeg et bud til Unit:3/6

Det ukrainske mesterhold Shaktar Donetsk fabte, som de fleste nok husker 5-1 til Barcelona i deres første møde. Denne kamp er interssant grundet S.D stilller med et totalt amputerer forsvar. De mangler hele 4 normale defensiv players:Kucher, Sma, Rat samt Chugrynskiy. Barcelona har ladet Puoyl, Iniesta samt Bojan blive hjemme. S.D. scorer dog normalt mange mål på hjemmebane med deres giftige angreb og jeg nægter og tro på at Barcelona begynder at spille "norsk".

Derfor hedder spiller Over 2.5 mål til odds 1.75 (lidt højere hos Betfair). Husk altid at få det bedste odds på markedet. Det er mindst lige så vigtigt, som at få det meste ud af "nuts" i poker
Like
Tillykke til Casper og alle andre der spillede Zaragoza.   I aften har jeg et bud til Unit:3/6   Det ukrainske mesterhold Shaktar Donetsk fabte, som de fleste nok husker 5-1 til Barcelona i deres første møde. Denne kamp er interssant grundet S.D stilller med et totalt amputerer forsvar. De mangler hele 4 normale defensiv players:Kucher, Sma, Rat samt Chugrynskiy. Barcelona har ladet Puoyl, Iniesta samt Bojan blive hjemme. S.D. scorer dog normalt mange mål på hjemmebane med deres giftige angreb og jeg nægter og tro på at Barcelona begynder at spille "norsk".   Derfor hedder spiller Over 2.5 mål til odds 1.75 (lidt højere hos Betfair). Husk altid at få det bedste odds på markedet. Det er mindst lige så vigtigt, som at få det meste ud af "nuts" i poker
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Den kamp skal bare hurtig glemmes Til gengæld har jeg et sjovt spil til natteravnene. En god forbindelse til mig, som er pro-spiller, har fortalt mig at bookmakerne har prissat en kamp helt forkert; nemlig en kamp i Copa Libetadoros. Penarol, som er på hjemmebane er gjort til ALT_ALT for stor favorit hos bookmakerne (helt ned til 1.44).

Derfor satser jeg 1½ unit på uafgjort til odds 4.20 (Bet3000) samt 1½ unit på udesejr til modstanderen Indepeinte til odds 7.00 (Bet3000 samt StanJames).  Prøv det siger både min synske blæksprutte, samt min pro-connection.

Mvh
-Unfair

NB: Kampen starter 00.15
Like
Rettet 7 år siden
Den kamp skal bare hurtig glemmes:-( Til gengæld har jeg et sjovt spil til natteravnene. En god forbindelse til mig, som er pro-spiller, har fortalt mig at bookmakerne har prissat en kamp helt forkert; nemlig en kamp i Copa Libetadoros. Penarol, som er på hjemmebane er gjort til ALT_ALT for stor favorit hos bookmakerne (helt ned til 1.44).   Derfor satser jeg 1½ unit på uafgjort til odds 4.20 (Bet3000) samt 1½ unit på udesejr til modstanderen Indepeinte til odds 7.00 (Bet3000 samt StanJames).  Prøv det siger både min synske blæksprutte, samt min pro-connection.   Mvh -Unfair   NB: Kampen starter 00.15
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Herligt at vågne op til

Udeholdet Indepedeite vandt til herlige odds7 (kampen endte 0-1) med 2 udvisninger og mål scoret i det 33.min

Vender tilbage når den synske blæksprutte, min pro-connection eller undertegnede har fundet et value-bet. Ved selvklart ikke hvornår et sådant dukker op

Mvh
-Unfair

Edit: Har fundet dagens spil; nemlig hjemmesejr til Tottenham mod Real Madrid til odds 2.94 hos Betfair eller 2.88 hos BET365  Unit 2/6  Dette er en kamp som RM bare skal have overstået, idet de vandt første kamp 4-0. Startopstillingen har jeg ikke, men de sparer uden tvivl flere spillere  incl. Ronaldo, Ramos,Carvalho samt Di Marcia, da alle har et gult kort i bagagen og vil næppe risikerer, at de får endnu et, da de så vil misse semifinalen mod Barcelona. Samtidigt er deres tanker i ligaen, hvor de i weekenden skal møde selvsamme Barca. Tottenham har kun æren, at spille for, men er faktisk rimelig giftige på hjemmebane, hvor de har vundet 4 ud af 5 ChampLeague kampe med en målscore på 14-2. Samtidigt skal de IKKE spille i weekenden, så jeg tror æren er nok i kombination med det fine odds (2.94) tøver jeg ikke med at spille Tottenham, der kommer i stærkeste opstilling minus Peter Crouch.
Like
Rettet 7 år siden
Herligt at vågne op til:-)   Udeholdet Indepedeite vandt til herlige odds7 (kampen endte 0-1) med 2 udvisninger og mål scoret i det 33.min   Vender tilbage når den synske blæksprutte, min pro-connection eller undertegnede har fundet et value-bet. Ved selvklart ikke hvornår et sådant dukker op   Mvh -Unfair   Edit: Har fundet dagens spil; nemlig hjemmesejr til Tottenham mod Real Madrid til odds 2.94 hos Betfair eller 2.88 hos BET365  Unit 2/6  Dette er en kamp som RM bare skal have overstået, idet de vandt første kamp 4-0. Startopstillingen har jeg ikke, men de sparer uden tvivl flere spillere  incl. Ronaldo, Ramos,Carvalho samt Di Marcia, da alle har et gult kort i bagagen og vil næppe risikerer, at de får endnu et, da de så vil misse semifinalen mod Barcelona. Samtidigt er deres tanker i ligaen, hvor de i weekenden skal møde selvsamme Barca. Tottenham har kun æren, at spille for, men er faktisk rimelig giftige på hjemmebane, hvor de har vundet 4 ud af 5 ChampLeague kampe med en målscore på 14-2. Samtidigt skal de IKKE spille i weekenden, så jeg tror æren er nok i kombination med det fine odds (2.94) tøver jeg ikke med at spille Tottenham, der kommer i stærkeste opstilling minus Peter Crouch.
-Unfair
-Unfair 7 år siden
Min pro-connetion-sportsbetting-ven fortæller mig at der findes et value-bet i den bedste rumænske liga. Ikke just en liga jeg selv følger, men han har kæmpeoverskud på sit spil, så jeg følger ham blindt.

Kampen er hjemmesejr til Uni Craiora over Targa Mures til odds 2.30 hos Expekt. Har studeret tabellen og fundet ud af, at hjemmeholdet har brug for point for ikke at komme i nedrykningsfare, mens udeholdet i princippet intet har at spille for.

Kampen får dog kun Unit 1/6, idet jeg som nævnt spiller i blinde.
Like
Min pro-connetion-sportsbetting-ven fortæller mig at der findes et value-bet i den bedste rumænske liga. Ikke just en liga jeg selv følger, men han har kæmpeoverskud på sit spil, så jeg følger ham blindt.   Kampen er hjemmesejr til Uni Craiora over Targa Mures til odds 2.30 hos Expekt. Har studeret tabellen og fundet ud af, at hjemmeholdet har brug for point for ikke at komme i nedrykningsfare, mens udeholdet i princippet intet har at spille for.   Kampen får dog kun Unit 1/6, idet jeg som nævnt spiller i blinde.
-Unfair
Reg: 19/10/2008
caspergj 7 år siden
Glemte helt at sige tak for tippet omkring Zaragoza, thank you Unfair!

Kigger lige med omkring dine andre odds. De fleste af dem du melder op ser rigtig spændende ud!
Like
«when the money is gone, it's time to move on!»
Glemte helt at sige tak for tippet omkring Zaragoza, thank you Unfair!   Kigger lige med omkring dine andre odds. De fleste af dem du melder op ser rigtig spændende ud!
caspergj
-Unfair 7 år siden
Hjemmeholdet Uni Craiora vandt som tippet 2-1 i den rumænske liga.

Porto kommer til aftenens udekamp i stærkeste opstilling. Årsag: De har allerede vundet det portugisiske mesterskab. Spartak Moskva spiller helt af h....... til i den hjemlige liga p.t. Deres negative resultater på det seneste taler deres tydelige sprog. Så på trods af Porto har en komfortabel føring fra det første opgør på 5-1, tror jeg de vinder igen her på udebane til det herlige odds 2.38 hos Ladbrokes. Unit 2/6

Selv tak Casper
Like
Rettet 7 år siden
Hjemmeholdet Uni Craiora vandt som tippet 2-1 i den rumænske liga.:-)   Porto kommer til aftenens udekamp i stærkeste opstilling. Årsag: De har allerede vundet det portugisiske mesterskab. Spartak Moskva spiller helt af h....... til i den hjemlige liga p.t. Deres negative resultater på det seneste taler deres tydelige sprog. Så på trods af Porto har en komfortabel føring fra det første opgør på 5-1, tror jeg de vinder igen her på udebane til det herlige odds 2.38 hos Ladbrokes. Unit 2/6   Selv tak Casper
-Unfair
1 2 3 4 5
   Vis

1631.6482